duminică, 10 aprilie 2011

Avancronică pentru meciul din deal după un interesant Gazul-"U" 2-2

      Nici optimiştii dar nici pesimiştii n-ar fi câştigat cu pariul lor după acest Gazul-"U" 2-2, disputat "acasă" la Mediaş. Pentru că s-a terminat egal. Eram oarecum pe "lista" optimiştilor, încercând să mă acomodez cum ar fi după un al treilea succes consecutiv în această minunată ligă, construită după chipul şi asemănarea noastră, a tuturor românlor! Un singur comentariu ar fi de făcut despre joc. Dacă îi laşi pe adversari să respire, dacă te retragi, ei "respiră" a... gol. Şi aşa a fost. Am luat din nou gol. Goluri. Nu mai contează faptul că am ieşit la joc pe final, nu mai contează faptul că am avut gol anulat aiurea de arbitrul asistent, contează faptul că i-am lăsat prea mult să ne domine copios.
      La urmă toate acestea se întrezăresc şi în statistici. Avem o apărare cu 46 de goluri primite în 25 de meciuri. Numai Urziceniul, Dinamo, Sportul şi Brăneştiul mai stau atât de rău în defensivă. Păi, studenţilor, dragule de Badea, mizaţi pe ofensivă dacă în apărare stăm aşa cum stăm. Vă propun, dacă vă ţine condiţia fizică, să staţi numai în atac şi în pressing, ca să nu mai luăm goluri!
      Am bătut numai 5 echipe din cele 17 colege de ligă!
      Am făcut 18 puncte (din cele 31) cu 3 (trei!!!) echipe: Urziceni, Dinamo şi Bistriţa!
      Mai are rost să "umblăm" prin statistici? Eu cred că nu. Locul 10, pe care îl avem acum, este unul foarte bun  ţinând cont de inconstanţa evoluţiilor studenţilor noştri.
      Jocul de pe deal e unul special. Va fi altceva. Mai ţineţi minte meciul din tur, de la Alba? Aţi fost acolo? Studenţii vor lupta cu o îndârjire demna de culorile alb-negre. Din primul până în ultimul minut. Nemţeşte! Câţi dintre noi vor pătrunde pe arena din deal? Nu vom şti sigur. Cei ce vor fi în zona delimitată oaspeţilor vor striga din toţi plămânii. Ceilalţi, cu bilete luate printre ai lor, poate vor tăcea. Până la urmă important e să fii prezent la "eveniment" chiar dacă nu ai loc în galerie.

2 comentarii:

  1. de fapt au fost ai lor cu bilete luate printre ai nostri si ai lor au fost cei ce au tacut. chiar ma bucur ca nu ti s-a indeplinit previziunea :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu mă bucur, îţi dai seama, foarte frumos a fost.

    RăspundețiȘtergere