sâmbătă, 23 iulie 2011

La Mioveni 1-0

      La Mioveni eu n-am mai fost de mult, de pe vremea unui joc de matineu, cred, totuşi acest timp îndelungat nereuşind, de unul singur, să repare dezastruosul asfalt ce ţine de la ieşirea din Piteşti şi până la stadionul orăşenesc! Toată lumea a cam fost de acord cu faptul că nu am avut un joc bun, numai două ocazii şi un gol nu-i sunt suficiente lui Badea pentru a ne convinge. Din nou ţin să evidenţiez mai mult vorbele, retorica dânsului în locul faptelor pe terenul verde. Per ansamblu treaba pare a fi pragmatică, adică am dat un gol italienesc şi am câştigat. Aşa o fi, însă aşteptăm un joc mai calitativ, mai ofensiv, tracul debutului ligii (încă) lui mitică fiind o amintire de acum.

Galeria imediat după pauză, fără cei din autocarul blocat pe valea oltului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu